NAK DUIT FREE?? CLICK UNTUK REGISTER. PUT BANNER AT YOUR BLOG.TAK EFFECT NUFFNANGLA!!!

Tuesday 15 March 2011

Show Me Your BFF Contest

 http://nurulbadiah.blogspot.com/2011/03/join-my-first-contest-show-me-your-bff.html

Gambar perkahwinan saya bersama sahabat saya dunia & akhirat


 
Dear NurulBadiah Lai,

Nama BFF atau saya lebih suka memanggil dia sahabat.Sahabat saya bernama Ermyza Mohd Dan. Hampir 17 tahun saya berkongsi rasa dan semua rahsia dengannya. Termasuk yang benar2 rahsia juga yang melibatkan hal keluarga saya. Bila saya rasa sungguh serabut dan tidak dapat berfikir dengan tenang dan nak meluahkan segalanya tanpa selindung2 beliau yang saya cari.Beliau seorang pendengar dan penasihat yang baik. Saya akan fikir baik2 bila beliau beri nasihat. Macamla dia tua  sangat dari saya..haha. Oh beliau juga pengapit saya ketika berkahwin.. Masa tue dia dah prgnt 3 bulan.Mesti penat ko berdiri jadi tukang kipaskan??hehe..love all our memories dari zaman budak hingusan sampai jadi mak budak.Oh birthday sahabat saya ini jatuh pada 23/10.Pada bulan 10 juga kan? Sebab itu ke kami serasi? hehe.Nak tau ucapan birthday sahabat saya pada saya untuk birthday saya yang ke 30? Sungguh menyentuh hati saya...

" HAPPY BIRTHDAY SAHABAT.SEMOGA ALLAH BERIKAN YANG TERBAIK, DIKURNIAKAN KECUKUPAN DAN ANAK-ANAK YANG SOLEH DAN SOLEHAH JUGA SUAMI YANG DAPAT MEMIMPIN TANGAN KE SYURGA. BEING FRIEND WITH YOU IS ONE OF BEST THING HAPPEN IN MY LIVE"
Tag:
Julaiha
Zaza
Imtinan
Mama Tomei

1 comment:

Nurulbadiah Lai said...

salam..

thanks 4 joining...

wish u all de best...

:)

done check ur entry