NAK DUIT FREE?? CLICK UNTUK REGISTER. PUT BANNER AT YOUR BLOG.TAK EFFECT NUFFNANGLA!!!

Monday 14 March 2011

Saya Mahu iPad Dari MySuperKids


Nampak banner atas tue? Saya ada beberapa alasan kenapa saya perlukan iPad ini.Bacalah alasan-alasan saya ini:



a) HP saya tak canggih - Saya amat suka membaca personal  blog dan update FB saya di rumah. Saya juga akan update blog on-line shop   saya jika ada item baru. Selepas selesai urusan rumah tangga seperti memasak, menyiapkan beg sekolah anak-anak, menyuap mereka makan; saya pasti akan update FB melalui handphone saya. Tapi handphone saya bukanlah iPhone4 yang canggih itu. Cuma Sony Erricson G705 sahaja melalui wireless internet di rumah. Faham-fahamlah kalau guna handphone tak canggih sangat ne.Nak tengok FB pun limited view . Kalau nak tengok blog pula sampai tertidur pun blog masih tak habis upload...


Inilah laptob En.Papa.Ketika ini di Korea

b) labtob pinjam  -Sedihkan? Saya takde labtob sendiri.. En.Papa kata membazir dua-dua beli labtob.Betul juga..Lainlah kalau dapat free..hehe..

c)Labtob gedabak-  Nak tengok fb dan blog kenapa guna hp tak canggih tue? Kenapa tak guna labtob? Sebabnya saya malas nak angkut labtob yang gedabak tue ke katil.Pulak tue labtob hubby saya tue asikla kena charge bateri.Kena pulak angkut wayar-wayar. Buat saya hilang selera nak suft internet. Time-time nak tido tue kalau boleh nak la santai-santai sahaja..

c)ringan - ini bukan untuk memancing undi ye... Saya ada masalah desicated disk.Jadi untuk membawak labtop yang gedabak di kala kerja luar walaupun sesekali amat menyeksa tulang belakang saya!! Masih ingat ketika di Korea saya amat berharap kalaulah saya ada iPad pastis aya tak sesakit itu.Camana pun nasib ada labtob gedabak untuk update blog hehe.

d)mesti canggihkan?- dah namanya iPad..jadi saya menjangkakan ia pastilah canggih dan paling tidak pasti saya boleh download game/aktiviti untuk anak-anak saya. Anak-anak sekarang canggih tau.Nak yang interaktif sahaja baru boleh pancing minat mereka.Kalau ala-ala mengajar kat papan hitam/putih susahla kecuali di sekolah.Kalau dengan parent kat umah ne memang ala2 iPad ne mamang buat mereka gembira dan terhibur.Ye tak??

e) Nak suft internet semahu-mahunya tanpa gangguan pihak ketiga iaitu hubby saya.haha.Yelah dah namanya labtop hubby. Saya akan suft macam-macam perkara dari ilmiah sehingga hiburan. Dari gosip sehingga perubatan. Dari education sehingga fesyen.. Lalala..seronoknye.. Hidup tanpa sempadan kerana iPad!!

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

No comments: