NAK DUIT FREE?? CLICK UNTUK REGISTER. PUT BANNER AT YOUR BLOG.TAK EFFECT NUFFNANGLA!!!

Wednesday 16 March 2011

Perniagaan internet@ Sistem e-dagang@kedai online@jual online? Segalanya di Lot.my


Apa itu Lot.my? Ia  adalah satu aplikasi yang membolehkan para usahawan membuka kedai online lengkap, percuma, mudah, dan berkesan. Lot.my dibangunkan supaya mudah digunakan walaupun oleh pengguna yang tiada kemahiran IT yang tinggi.




Untuk memulakan kedai online, usahawan hanya perlu daftar, pilih rekabentuk kedai dan iklankan produk.  Tidak perlu risau tentang kos yang tinggi, kerana Lot.my adalah percuma. Tanpa membayar 1 sen pun, usahawan boleh membuka kedai online sendiri dan mula menjual dengan serta merta. Jika inginkan ciri-ciri tambahan, hanya caj minimal akan dikenakan (RM40/sebulan). 



 

 Jika anda rasa anda tidak kurang pandai di dalam IT tidak perlu risau kerana ia menyediakan manual yang lengkap untuk dibaca terlebih dahulu.Malah ada dwibahasa; Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.





Ia telah lama terkenal mungkin kita sahaja yang tidak tahu.Cuba tengok apa kata mereka??Nak tahu lebih banyak testimoni cuba jenguk sini.



Nak pilih online store?  Jenguk sini.

 Ramai yang telah menyertainya. Ada blog jual tudung, baju, pakaian kanak-kanak,t-shirt...Oh rambang mata memilihnya.Kalau begini tak perlu ke shopping complex. Di Lot.my umpama gedung membeli-belah.Kaki tak penat.Tak perlu menempuh jam.Tak perlu susah-susah cari parking..Ohhhhhh amat mudah..

Jadi mari join facebook , blog dan twiter Lot.my. Anda tidak rugi malah untung!! Anda untung sebagai pembeli dan anda juga untung sebagai peniaga. Last but not least mari join contest Lot.my

No comments: