NAK DUIT FREE?? CLICK UNTUK REGISTER. PUT BANNER AT YOUR BLOG.TAK EFFECT NUFFNANGLA!!!

Tuesday, 15 November 2011

CABARAN #3- Natural Atau Semula Jadi

Bila bercakap tentang natural atau semula jadi kebanyakkan kita terfikir pokok-pokok, haiwan, pemandangan pantai yang indah, awan-gemawan tapi pada saya semulajadi ini luas maksudnya... Semulajadi pada saya bermaksud kita tidak mengubah sesuatu yang dijadikan oleh Allah.


Oleh itu kali ini ..drum roll please... nak tergelak pun ada....
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Semulajadi tak? Natural tak??
Apa yang anda nampak?
Ciri-ciri semulajadi pada anak comel ini?


 Nampak tak??
Ok saya akan bagi clue.
Tengok lagi gambar di bawah ye...


 Walau terselit di celah topi masih nampak semulajadi/natural kan? 


Pandai!!!
Mestilah rambut kerinting itu
Semulajadi tau!!
Natural bukan hantar ke saloon!!

 Jangan ingat bila rambut kerinting tak boleh melawa ye?
Nampak macam anak Koreakan? Atau anak Jepun? Atau anak Cina?
Dengan kulit yang putih mulus.. Dah ramai yang tertipu tau..kiki
Inilah bahana natural beauty atau kecantikan semulajadi


Rambut lurus atau kerinting pasti ada hikmahnya. Percayalah yang semulajadi itu lebih baik kerana Allah yang menentukan ia begitu. Muka bulat begini Allah berikan rambut lurus dan membuatkan Amana nampak sungguh comel. Kalau rambut lurus pasti rupanya berubah. Mungkin juga Amana diberi rambut kerinting supaya bila dia besar kelak dia akan pakai tudung... Kalau rambut lurus lagilah dia merasa dia anak Korea yang perlu menayang rambutnya.. Sekarang pun dah asik cakap Amana anak Korea ke Amana anak Jepun atau Amana anak Cina?

“Entri ini ditulis untuk cabaran #2 iPad MySuperKid yang direviu oleh fazyanisa  dan ditaja oleh Sentuhan Bayu

5 comments:

Ummi Hanie said...

comel brambut krinting...tp klu pnjg susah sket nk jaga kan... ;)

gudluck neway ;)

mama afif atif said...

comelnya anak gurl rambut kerinting! mmg suka sgt klu rmbut cenggini,klu lg pjg mst ramai jejaka tertawan u...

mama aini said...

amana tetap nampak comel dgn rambut keritingnya..he2x..

nur farahin binti sulaiman said...

chumel la dya senyum..=)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI