NAK DUIT FREE?? CLICK UNTUK REGISTER. PUT BANNER AT YOUR BLOG.TAK EFFECT NUFFNANGLA!!!

Saturday 19 February 2011

LoveForever Contest

mengapa si dia menjadi pilihan anda untuk contest ni


kerana dia En.Papa saya & anak-anak hehe.
Ini alasan yang menyebabkan saya terima dia sebagai
suami:

1.En.Papa selalu amik & hantar saya ke mana2 pun. Akan pastikan saya selamat pergi dan balik.
2. Sanggup berubah kepada yang lebih baik untuk saya. Walau belum jadi yang terbaik sekurang2nya berubah (Ohhhhhhh tapi janganle lambat sangat nak berubah sbb masa tak menunggu kita ok?)
3. Dia amik berat hal family.Anak sulung & FIL pun dah pass away more than 10years.So saya pk itu ciri2 lelaki yg sesuai utk dijadikan ketua keluarga.
4. Dia bukan jenis lelaki penakut. Saya benci lelaki penakut.
5. Sebab dia jodoh saya..Walau saya pernah cuba lari dan menidakkan tapi jodoh itu masih di situ.. Jodoh masih ada untuk saya & dia..
 
bahagian pada muka si dia yang buat anda tertarik pada si dia
raut muka sebab org kata muka saya ada seiras dia
 
kenangan paling indah anda bersama beliau
honeymoon selepas kawin sebab ia cuma sekali dan tak mungkin berulang lagi 

kenangan yang menyukarkan bersama si dia. 
apabila perjalanan perkahwinan yang dirancang sedemikian rapi menjadi sedikit tercalar ketika itu saya  telah memutuskan agar perkahwinan itu tidak diteruskan lagi tetapi kerana En.Papa menunjukkan kesungguhan agar ia diteruskan maka ibu saya menerima sekali lagi. Tak nak dah kami rengang kerana org2 lain dan semoga kami kuat nak melalui semuanya demi anak-anak dan cinta kami.

Tag:
Sahabat Ibu Muqry
BFF Opis Mama Haziq
BFF Blog Mama Liza

1 comment:

babyHoney said...

eila suda baca !
tengs