NAK DUIT FREE?? CLICK UNTUK REGISTER. PUT BANNER AT YOUR BLOG.TAK EFFECT NUFFNANGLA!!!

Saturday 19 February 2011

Chocolate Give Away for sweet couple



 Gambar ketika di alam "courting"
 
Kenal En.Papa  di pejabat. Saya langsung tak pernah sangka dia akan jadi suami. Saya minta tolong En.Papa tentang sesuatau perkara dan selepas itu kami makin rapat dan saling menyayangi. Saya rasa kami memang telah dijodohkan dan mungkin telah bertemu atau berselisih sekian lama cuma masa itu Allah belum aturkan kami untuk berjumpa dan berbual. Kenapa saya rasa begitu?
  • Ketika menuntut di universiti En.Papa  menyewa sederet dengan rumah keluarga saya which means saya akan lalu hari2 di depan rumah sewa En.Papa.
  • Ketika saya pula matrix saya tinggal di kawasan keluarga En.Papa tinggal dan selalu berada di kawasan dia berada. 
  • Mak En.Papa (sekarang mil) adalah kawan baik kepada adik ayah saya/makcik saya dan pernah makcik saya itu minta kakak saya tolong carikan En.Papa yang tak balik2 rumah sebulan.(kenapa En.Papa dah lama tak balik rumah family dia?? En.Papa accident teruk dan dia meyepikan diri supaya mil saya tak susah hati melihat keadaan dia)

 Gambar sejurus sah menjadi suamiisteri

Mulanya saya langsung tak perasan semua ne tapi bila En.Papa bagitau pada saya bahawa dia sedar saya jodohnya kerana sebab2 di atas dan beberapa sebab lain buat saya juga terfikir jodoh ini telah lama berada berhampiran saya&En.Papa cuma masanye belum sampai sebab itu kami tidak bertemu walau mungkin hari2 berselisih..Ala macam cerita dalm tv tue kan?? apa2 pun saya gembira walau terdapat dugaan akhirnya kami berjaya menjadi suamiisteri..

No comments: